piątek, 1 marca 2013

Rocznicowe Candy

Jestem spóżnialska i to bardzo ale co się odwlecze to nie uciecze. No cóż zabawę czas zacząć. Chciałabym podarować komplet biżuterii bo jak inaczej- kolczyki , pierścionek i bransoletkę. Co jeszcze, dwa naczynka na biżuterię. Anioł do powieszenia na ścianę i książkę którą swojego czasu kupiłam, bo myślałam że poradzę sobie z patchworkiem ale niestety przeliczyłam się. Zasady takie jak zawsze , informacja o candy na   blogu i oczywiście  podlinkowane zdjęcie. Co jeszcze ...
                                                        -Pozostaw komentarz pod postem

-Osoby nie posiadające bloga proszone są o pozostawienie adresu mailowego

-Osoby obserwujące lub które wyrażą chęć obserwowania mojego bloga mają podwójną szansę

-Osoby z poza granic Polski mile widziane

 -Candy trwa do 1 kwietnia do północy

Wyniki ogłoszę 2 kwietnia
 


Naczynka na biżuterię

Anioł do powieszenia.
Bransoletko, kolczyki i pierścionek.


SERDECZNIE ZAPRASZAM DO ZABAWY
 
 

29 komentarzy:

  1. Jestem pierwsza i z przyjemnością się zapisuję.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nagrody kuszące. Najbardziej podoba mi się ta bransoletka.

    OdpowiedzUsuń
  3. cudeńka do wygrania więc i ja się chętnie ustawię w kolejce

    OdpowiedzUsuń
  4. Anioł z fakturką na skrzydłach cudo. Staję w kolejce po te cudeńka. W końcu kiedyś wygram. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Na ceramikę ręcznie robioną zawsze mi się oczy śmieją...! Staję w kolejce z wielką nadzieją :) Obserwuję już od dawna :) Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie moge byc obojetna na takie cuda !
    Jestem stara obserwatorka !
    Ag

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja tez nie mogę ominąć, tak ja każdego artystycznego posta :-)
    Cierpliwie czekam w kolejce
    Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczności jak zawsze i ten Anioł , spróbuję ;)
    pozdrawiam
    Ag

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też się zgłaszam do zabawy ;)
    sajdeczka@wp.pl
    Obserwatorem jestem od jakiegoś czasu ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. wszystko piękne.. ALE biżuteria jest cudna! Bardzo w moim guście! z miłą chęcią wezmę udział w zabawie
    www.madewithmarmelade.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne prace na Twoim blogu, cudna biżuteria, a aniołek marzenie. Zapisuje się, bo bardzo, bardzo chciałabym wygrać te cuda. Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczności rozdajesz, chętnie przyłączę się do zabawy. Jak szczęście się do mnie uśmiechnie to spróbuję patchworku.

    OdpowiedzUsuń
  13. Jaki pienny komplet ceramiczny :D staje w kolejce .. może się poszczęści... pozdrawiam...Kinga
    klamaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Niemal w ostatniej chwili tu trafiłam więc nie wiem czy to nie wyczerpało mojego limitu szczęścia ale co tam, spróbuję i ustawię się w kolejce - i nie jest to Prima Aprilis ;)
    Śliczności do wylosowania i nie wiem tylko czemu kolejka taka krótka - choć dla kolejkowiczów to lepiej, szanse rosną ;)
    Do obserwatorów też się zapisałam, bo jest tu co podziwiać, szczególnie przypadły mi do gustu kolorowe patery z koronkowymi wzorami :)
    Pozdrawiam serdecznie - Magda (www.maagdas.blox.pl) :)

    OdpowiedzUsuń
  15. I znów Cię nie widać i nie słychać! Mam nadzieję, że wszystko gra. Zapomniałam umieścić info u siebie ale zaraz się poprawię. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Czy coś się stało? Daj znać. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Hej Kochana, mam nadzieję, że wszystko w porządku?

    OdpowiedzUsuń
  18. Mariolu mam nadzieję ,że wszystko dobrze ... ?
    pozdrawiam
    Ag

    OdpowiedzUsuń
  19. Mariolko, pokaz sie, czy u Ciebie wszystko jest w pozadku ???
    Sciskam mocno-Ag

    OdpowiedzUsuń
  20. Życzę Tobie spełnienia wszystkich marzeń, przychylności wszechświata, siły w ramionach i czystego ognia w sercu, co zapali wszystko wokół Ciebie szczęściem i radością. Niech wszystko czego się dotkniesz, stanie się pomocne w spełnieniu marzeń, a każda najdrobniejszą nawet czynność przybliża Ciebie do bycia najszczęśliwszą i najbardziej uśmiechniętą osobą spośród wszystkich ludzi.
    Moj mail-
    agnicy@yahoo.gr

    OdpowiedzUsuń
  21. z ogromną przyjemnością zapisuję się na Twoje Candy i z niecierpliwością czekam na wyniki :)

    Agnieszka z otwartaszuflada.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Całe szczęście, że ogłosiłaś Candy bo jego tropem trafiłam na Twój cudny blog. Twoje prace są niesamowite. Zapisuje się i do zabawy i do obserwatorów bloga. Pozdrawiam se4decznie i zapraszam do siebie.
    http://handmade-anko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. zgłaszam się :)
    obserwuję bloga jako: Kasia
    baner: modawedlugkasi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. moja mama by sie ucieszyla z tej ksiazki :)
    http://lesia-rekodzielo.blogspot.com - banerek i lista blogów
    obserwuje: agnieszka lesisz
    agalesisz@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale cudeńka :) Z przyjemnością i ja spróbuję szczęścia :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Chętnie wezmę udział w zabawie i dołącze do obserwatorów

    OdpowiedzUsuń
  27. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  28. Cudności. Życzę cierpliwości przy zajmowaniu maluszka.

    OdpowiedzUsuń