poniedziałek, 15 października 2012

Jesiennie się zrobiło ...

Jesień przyszła nie da się ukryć.Podczas porannego spaceru z moją Miśką zaatakowały nas spadające liście.Rozejrzałam się dookoła i zdziwiłam się że już tak mało ich zostało.Niedawno jeszcze babie lato a tu już przymrozki się szykują.Nie mogę jakoś tak ogarnąć mijającego czasu.Ale podświadomie w moich pracach niewątpliwie zagościła jesień, czy mi się tylko tak wydaje ...Ale na początek gar wykopany z głębi, oczywiście nie dokońca jest to prawdą, ale jak tak się przyglądam to takie mam wrażenie.
Szkliwo imituje glony, mech a może jakieś ślady po wodorostach ....
Dzisiaj zaserwuję tylko jeden gar bo mam kilka nowości do pokazania ,a niechcę żeby post był obszerny z olbrzymią ilością zdjęć .Jak zwykle szukam , kombinuję.Faktura i kolor na pierwszym miejscu.

Krawat ceramiczny zawieszony na lnianych sznurkach szkliwo połączone z tlenkiem miedzi dlatego zielony kolor
Czerwone szkliwo w roli głównej
Ceramika zawieszona na czesankowym dredzie w kolorach póżnej jesieni.
Taki sobie wisior na czerwonym rzemieniu
Znowu ceramika z wełenką, wygląda na to że się sobie podobają i się dobrze czują w swoim towarzystwie
Uwielbiam połączenie surowego rzemienie z ceramiką , szkoda że niefortunne zdjęcie.
Powtórka z rozrywki ale tym razem w kolorze blue

Dosyć surowo ale też w moim mniemaniu orginalnie, oczywiście połączenie ze sznurkiem lnianym

W dalszej kolejności czekają broszki i bransoletki.Nie lubię poniedziałków i bardzo się cieszę że już minął.
Życzę wszystkim dużo radości na resztę tygodnia

7 komentarzy:

  1. Witaj Mariolko dawno Cię nie było. Wisiory przepiękne szczególnie ten bordowo czerwony, oczywiście blue i ten przedostatni rewelacja. A talerze z poprzedniego postu cuuuuda :D
    Serdeczne pozdrowienia.
    PS A co z naszą wymianką, nie dostałam od Ciebie, żadnej odpowiedzi na mojego @ już bardzo dawno, a może go nie dostałaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, wczoraj przewertowałam moją pocztą ale nie mam żadnej wiadomości do Ciebie, może przyszła jako spam, bo miałam taki epizod z moją pocztą.Bardzo proszę jeszcze raz o kontakt i jak najbardziej wymianka wchodzi w grę.Ja Ciebie również serdecznie pozdrawiam.

      Usuń
  2. No Twoje "zabawy" cieszą oko. Super to połącenie czesanki z ceramiką, garniec z głębin cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekny ten gar !
    a i biżuteria swietna :)
    pozdrawiam
    Ag

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem pod niesamowitym wrazeniem twoich prac ! N ie znajduje slow podziwu!
    Cuda i jeszcze raz cuda !
    Serdecznosci sle !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie za wszystkie miłe słowa dziewczyny.Serdecznie pozdrawiam.

      Usuń
  5. Jak ja mogłam przeoczyć tego posta!! PIękne! Cudo z czerwonym szkliwem!!!

    OdpowiedzUsuń