środa, 21 marca 2012

Czas na broszki

Dzisiaj w kolejności idą broszki , wczoraj zamieściłam zdjęcie na zachętę.Mam nadzieję że się nie rozczarujecie.Miałam dzisiaj miły poranek dostałam paczuszkę wymiankową od Ani i byłam zachwycona, ale czym to pokażę Wam jutro.A teraz kilka obiecanych broszek, jeżeli któraś podoba się i chcecie ją mieć dajcie znać. Ptasiory i koty żyją u mnie w pełnej symbiozie.Sami zobaczycie, chociaż te moje koty to nie wyglądają jak miłe kotki.Ale to pierwsze koty za płoty.


Tutaj zażyłe stosunki kota z kogutem.Nie wiem jaki jest temat rozmowy, kot jest chyba zadowolony.
Pomarańczowy kocur ma chyba chrapkę na któregoś z ptaszków.Nie wiem tylko na którego, pewnie na tego małego ...


2 komentarze:

  1. Wszystkie świetne! Para kot - kogut mnie powaliła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miło mi, że mnie odwiedziłaś:DD:D:
    Jeju, jakie fajowe koty robisz!!! Tzn w ogóle wisorki są świetne, a zwierzęta powalają!!
    Pozdrawiam :)
    Ewa

    OdpowiedzUsuń